×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح دو پروژه سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ صبح امروز این دو پروژه با حضور مشاور رئیس جمهور در مناطق آزاد و هیئت همراه در حالی افتتاح شد که وضعیت پروژه ها در مرحله بهره برداری کامل قرار دارد.
در توضیح این دو طرح معاون توسعه سرمایه گذاری و کسب و کار منطقه آزاد اروند گفت: پروژه مجتمع اداری و اسکان تجار و بازرگانان شلمچه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در مساحتی معادل ۳۰۶۰ متر مربع و اشتغالزایی برای ۸۰ نفر در مدت زمان ۲۴ ماه آماده بهره برداری شده است.
سید علی موسوی در خصوص مزایای این پروژه افزود: تجمیع تجار ایران و عراق در یک مجموعه، دسترسی آسان خریداران عراقی به تجار ایرانی، سهولت در هماهنگی و اطلاع رسانی و ایجاد اشتغال پایدار از عمده مزایای طرح مذبور است.
وی همچنین از پروژه شرکت توسعه صادرات سیمان اروند بعنوان یکی دیگر از فرصت های جدید سرمایه گذاری و اشتغال در منطقه یاد کرد و خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با سرمایه ای معادل ۸۰ میلیارد ریال در شلمچه و در مدت زمان ۲۰ ماه با اشتغالزایی برای ۴۶ نفر به بهره برداری رسیده است.
موسوی از مزایای ایجاد مجتمع تخصصی صادرات سیمان، کاهش مشکلات زیست محیطی و بهداشتی ناشی از بارگیری سیمان در محیط مشترک با بقیه کالاها، تقویت راه های ترکیبی حمل و نقل، ایجاد اشتغال پایدار و… عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه ۱۰ درصد به ظرفیت لجستیک سایت تجاری شلمچه افزوده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.