×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم پیگیری وضعیت خانه‌های بازی و مهدهای کودکِ بدون مجوز در خوزستان

استاندار خوزستان بر  پیگیری موضوع خانه های بازی ، خلاقیت و مهد های کودک بدون مجوز تاکید کرد.
استاندار خوزستان در نشست با اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای  کودک استان با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان،فرماندار اهواز،مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری،معاون امور اجتماعی بهزیستی و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری که در محل استانداری برگزار شد ، برپیگیری موضوع خانه های بازی و خلاقیت  و موارد مشابه که بدون مجوز فعالیت می کنند توسط تیم بازرسی استانداری تاکید کرد.
غلامرضا شریعتی بیان کرد: باید از حاکم شدن سوداگری در حوزه کودک جلوگیری کنیم زیرا  سوداگری در این حوزه تبعات بدی خواهد داشت و جامعه را به انحطاط می برد  و با آموزشهای غلط و غیر اصولی که در خانه های بازی و خانه های خلاقیت و سایر موارد مشابه که بدون مجوز فعالیت می کنند  ارائه می شود موجب هدر رفتن  سرمایه های کشور که کودکان عزیز این مرز و بوم هستند خواهند شد.


استاندار با بیان اینکه مهد های کودک وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند  گفت:وظیفه شما  حتی از آموزش و پرورش هم سنگین تر است زیرا  مهد های کودک ،زمینه را برای آموزش کودکان در مقطع دبستان آماده می کنند.
وی افزود: استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی باید از مشکلات و دغدغه های مهد های کودک مطلع و پیگیری نماید زیرا این کارها پایه ای و زیر ساختی هستند و عدم توجه به زیر ساختهای انسانی و بدو ن صرف وقت و هزینه  به نتیجه نخواهیم رسید.
شریعتی تصریح کرد: مهمترین  زیر ساخت توسعه ،توسعه منابع انسانی است  و هرچقدر زیر ساختهای دیگر را توسعه دهیم بدون آموزش صحیح و عدم سرمایه گذاری مناسب در زیرساختهای انسانی و فرهنگی  توسعه متوازن امکان پذیر نخواهد شد.
استاندار خوزستان در پایان ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده توسط اعضای کانون توسعه و همیاری  مهدها ی کودک استان و مدیر کل بهزیستی خوزستان ، خاطر نشان شد:مهدهای کودک شروع یادگیری و آموزش پذیری کودکان است نه محل نگهداری کودکان و هرچقدر پوشش آموزشی مهدهای کودک گسترده تر باشد و کودکان بیشتری پرورش بدهیم جامعه موفق تر خواهد شد و هرچقدر چتر آموزش مهد های کودک کمتر باشد جامعه از ابتدا رشد لازم را نخواهد کرد.
گفتنی  است در این نشست اعضای کانون توسعه و همیاری  مهدها ی کودک استان  که تحت نظارت بهزیستی استان فعالیت می کنند مشکلات و دیدگاههای خود را نیز مطرح  کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.