×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دومین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی مخابرات مناطق سراسرکشور

به گزارش روابط عمومی مخابرات‌ منطقه خوزستان، درآستانه هفته وحدت با پیام “ارتباطی فراگیر” جمعه ۹ آذر ماه ۹۷ دومین همایش پیاده روی خانوادگی مخابرات منطقه خوزستان با حضور تعداد قابل توجهی از مدیران و کارکنان ( شاغل و بازنشسته ) برگزار شد.
در آغاز این همایش ، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن خوشامدگویی به حاضرین از حضور ارزشمند همکاران و خانواده محترمشان در دومین همایش پیاده روی خانوادگی مخابرات ایران منطقه خوزستان تشکر نمودند .در این همایش پس از اجرای حرکات ورزشی و پیاده روی در مسیر بوستان مخابرات منطقه خوزستان فلاح زاده در سخنانی کوتاه خبر داد : توسعه امکانات ورزشی و ایجاد فضاهای جدید در برنامه مدیریت این منطقه  مدنظر است و به زودی مجموعه ورزشی، زمین فوتبال و استخر مجدداً مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
 در ادامه وی از کسانی که در برگزاری اربعین حسینی  و خدمت رسانی به زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در مرزهای شلمچه و چذابه حضور فعال داشته اند با اهدائ لوحی با امضای سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان این همایش جوایزی به قید قرعه شامل ۵ عدد دوچرخه، ۲۰ جایزه ۲۰۰۰,۰۰۰میلیون ریالی و ۳۰ جایزه ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریالی به شرکت کنندگان اهدا شد.
شایان ذکر است اولین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی مخابرات منطقه خوزستان، ۲۰ اردیبهشت ۹۷ به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و هماهنگ با شهرهای مختلف با استقبال کارکنان و خانواده های آنان در پارک ساحلی کیانپارس برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.