×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پرداخت بیش از ۲ هزار جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان مددجوی خوزستانی

دو هزار و ۳۲۵ کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج در شش‌ماهه نخست سال جاری به جوانان تحت حمایت کمیته امداد استان خوزستان اهداشده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان گزارشی از اهدای کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان تحت حمایت ارائه کرد.
محمدرضا علی پور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان گفت: در شش‌ماهه نخست امسال دو هزار و ۳۲۵ کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج بااعتبار شش میلیارد و هشت میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند غیر تحت حمایت پرداخت‌شده است.
وی بیان کرد: از این تعداد هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه، ۵۵۸ هدیه ازدواج به پسران و ۶۷ سری جهیزیه ازدواج مجدد به مددجویان نیازمند اهدا شد.
علی پور به پرداخت وام‌های ازدواج باهدف ترویج و تسهیل شرایط ازدواج اشاره کرد و افزود: وام‌های ازدواج تا سقف پنج میلیون تومان، از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و در چارچوب وام‌های کارگشایی پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به سهم عمده مشارکت خیران در تأمین جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند و پرداخت وام‌های ازدواج، گفت: مردم نیکوکار با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت نقش بسیار مؤثری در تأمین منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان داشته‌اند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان اظهار کرد: باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کلاس‌های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: پرداخت وام اشتغال به زوج‌های جوان، برگزاری جلسات مشاوره رایگان و ارائه بسته‌های تشویقی به زنان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد به‌منظور تشویق مددجویان به امر ازدواج است.
علی پور با اشاره به اجرای طرح کوثر باهدف کمک به ازدواج جوانان و تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت کمیته امداد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان خوزستان، شماره‌گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جوانان نیازمند را در تأمین هزینه‌های ازدواج آسان یاری کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.