×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انفجار گاز در منبع آب اهواز دو خانه را تخریب کرد

سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز از حادثه انفجار گاز در منبع آب و تخریب دو منزل مسکونی در آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، محسن شیخی علیزاده اظهار کرد: انفجار گاز در کوی منبع آب اهواز دو خانه را تخریب کرد و ۴ مصدوم و یک فوتی بجا گذاشت.

وی افزود: حادثه انفجار ناشی از نشت گاز شهری ساعت ۲۱:۵۷ دقیقه جمعه شب در خیابان ۱۵ منبع آب اهواز اتفاق افتاد و موجب تخریب ۲ منزل مسکونی شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز گفت: پس از اعلام حادثه از سوی آتش نشانی، سه تیم امداد و نجات و دو تیم آنست هلال احمر به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

علیزاده اضافه کرد: تا ساعت ۱۲:۱۸ دقیقه بامداد یک مرد حادثه دیده توسط نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی از زیر آوار خارج و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی بیان کرد: همچنین سه زن از همسایگان مجاور این منازل مسکونی که بر اثر موج انفجار به صورت سطحی زخمی شده بودند، توسط آمبولانس های هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اهواز با بیان اینکه در این حادثه سقف و دیوارهای ۲ منزل مسکونی خانه تخریب شدند و آسیب کلی دیدند، تصریح کرد: حدود ساعت ۱:۱۵ بامداد با تلاش نیروهای امدادی و سگ زنده یاب هلال احمر خوزستان، جسد کودک خردسال پیدا و از زیر آوار خارج شد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.