×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری کمیته ساماندهی کشتارگاه های دام در استانداری خوزستان

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان در جلسه کارگروه ساماندهی کشتارگاه های دام استان گفت: از آنجا که کشتارگاه ها مستقیماً با سلامت مردم ارتباط دارند ساماندهی این اماکن نیز باید به صورت جدی مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

دکتر مصطفی کنارکوهی ساماندهی کشتارگاه های دام سطح استان را مورد تاکید قرار داد و افزود در این جلسه مصوب شد طی همین هفته مشکل تاسیساتی برق کشتارگاه دام خرمشهر حل شود و کشتار آزمایشی آن شروع گردد

همچنین کنارکوهی بیان کرد: در خصوص تشکیل جلسه فرماندار شهرستان باغملک با دستگاه های ذیربط  در یک بازه زمانی مشخص و بیان راهکار جهت رفع مشکلات کشتارگاه دام باغملک تاکید شد و در خصوص کشتارگاه دام شهرستان دزفول و بهبهان نیز پیشنهاداتی مطرح شد.

وی تصریح کرد: بیماری‌های دامی مشترک بین انسان و دام، همواره بهداشت عمومی جامعه را تهدید می‌کند و تنها راه جلوگیری از بروز و انتشار آنها فعالیت‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی در دامداری‌ها، میادین دام، کشتارگاه‌های دام و مراکز مجاز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی است.

میر کل دامپزشکی استان خوزستان در پایان عنوان کرد: با بهره‌برداری از کشتارگاه صنعتی دام و صنایع جانبی وابسته به آن می‌توان سلامت گوشت و آلایش‌های خوراکی استحصال شده از دام را تضمین کرد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.