×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تجربه، جوهر یادگیری سازمانی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در آیین گشایش پودمان آموزشی «ثبت و مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» در اهواز گفت: تجربه، جوهر یادگیری سازمانی است و می‌توان با ثبت و مستندسازی و به‌کارگیری آن از اتلاف سرمایه جلوگیری کرد.

وحید کیانی که در جمع مربیان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شماره یک اهواز سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: ثبت تجربیات به یادگیری سازمانی، الگوبرداری از بهترین‌ها و جلوگیری از اتلاف زمان و منابع کمک می‌کند.

وی در ادامه استفاده از نظام ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتقال تجربیات را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: استفاده از فناوری در ثبت و مستندسازی تجربیات باعث می‌شود اطلاعات و تجربیات به‌راحتی در اختیار افراد متقاضی قرار بگیرد.

کیانی نهادینه شدن فرهنگ مستندسازی و انتقال تجربیات را یک امر ضروری برشمرد و بیان کرد: کانون بر همین اساس اقدام به برپایی این دوره آموزشی کرده است.

این مدیرکل فرهنگی یادآور شد: تلاش می‌کنیم با برگزاری این دوره‌های آموزشی سطح دانش کارکنان خود را بالا ببریم تا بتواند با سرعت بیشتر به اهداف عالیه خود در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت گذاری بیشتر به مردم دست یابیم.

گفتنی است: پودمان آموزشی «ثبت و مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» با حضور ۳۴ مربی مسئول امور فرهنگی کانون استان خوزستان و مجید صحاف مدرس دانشگاه علمی کاربردی در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز از امروز آغاز شده است و تا ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

مربیان مسئول شرکت‌کننده در این پودمان ۲۴ ساعته در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.