×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برای ایجاد نشاط اجتماعی در خوزستان تلاشهای زیادی صورت گرفته است

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، دومین جلسه کارگروه بهداشت، سلامت و نشاط اجتماعی استان خوزستان در این اداره کل برگزار شد.

دومین جلسه کارگروه بهداشت، سلامت و نشاط اجتماعی استان با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، نوذر درستان رییس کارگروه بهداشت، سلامت و نشاط اجتماعی استان و اعضاء این کارگروه، یک‌شنبه ١۶ دی ماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، ضمن اشاره به کارگروه‌های ایجاد شده در شورای فرهنگ عمومی استان گفت: چندین کارگروه در شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل شده که یکی از شاخص‌ترین این گارگروه‌ها، کارگروه بهداشت، سلامت و نشاط اجتماعی است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارائه راهکارهای علمی و عملی در جهت ارتقاء نشاط اجتماعی، ارائه برنامه‌های نشاط اجتماعی در استان و ارائه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده توسط گروه سلامت روان معاونت بهداشت عنوان کرد.

جورند در ادامه افزود: استان خوزستان از لحاظ روحی، روانی و نشاط اجتماعی در شرایط خاصی قرار دارد که ما علاوه بر پرداختن به این مسائل در استان باید تلاش کنیم از سیاه‌نمایی پرهیز کرده و این فضا و شرایط را در استان تغییر دهیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان گفت: برای ایجاد نشاط اجتماعی در استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، تلاش‌های زیادی صورت گرفته است که از جمله آن می‌توان به برگزاری هفته‌های فرهنگی در شهرستان‌های استان اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در جهت افزایش نشاط اجتماعی در استان اظهار کرد: از برنامه‌های دیگری که در این راستا در استان صورت گرفته است می‌توان به برگزاری کنسرت‌های موسیقی و برگزاری نمایشگاه کتاب خوزستان در سال گذشته اشاره کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه کتاب خوزستان خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتاب استان در سال گذشته توانست گام بلندی در جهت ارتقاء نشاط اجتماعی را در استان بردارد.

جوروندضمن ابراز خرسندی از تشکیل این کارگروه در شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: مصوبات این جلسه توسط رییس کارگروه بهداشت، سلامت و نشاط اجتماعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و پس از تصویب، اعتبارگذاری خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.