×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تلاش اداری، شاخصه های فردی، اجتماعی، نظم و انضباط اداری ایثارگران باید سرلوحه دیگران قرار گیرد

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران و کارکنان ایثارگر اداره کل امور مالیاتی خوزستان بیان نمود: تلاش اداری، شاخصه های فردی، اجتماعی، نظم و انضباط اداری ایثارگران باید سرلوحه دیگران قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی خوزستان این دیدار با حضور حجت الاسلام و المسلمین ثقفی مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران، مظفری مشاور مدیر عامل بانک کشاورزی، ارزانی بیرگانی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان، معاونین، دادستانی، حراست و کارکنان ایثارگر اداره کل امور مالیاتی خوزستان (اهواز) در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.
ارزانی بیرگانی مدیر کل امور مالیاتی خوزستان بیان نمود: تلاش اداری، شاخصه های فردی، اجتماعی، نظم و انضباط اداری ایثارگران باید سرلوحه دیگران قرار گیرد.
مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع خدمت به ایثارگران و خانواده های شهدا در مجموعه اداره کل گفت: امید است با الگو گرفتن از رفتارهای ایثارگران برای توسعه، ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه تلاش کنیم و با عملکرد خودمان، تمام تلاش خود را در جهت موضوع مهم و ارزشمند ایثار و شهادت که باید همیشه زنده بماند، بکار ببندیم.
ارزانی بیرگانی افزود: همانطور که می دانیم ارزشمندترین داشته های یک انسان جان اوست و شهداء آن را تقدیم به این انقلاب و نظام نمودند و همچنین ایثارگران نیز با حضور خود در جنگ بر تنومند شدن این انقلاب کمک شایانی نمودند و این ایثارگران الگویی از عمل به اخلاص، ازخود گذشتگی و تلاش برای همگان را از خود نشان دادند و حفظ، ارتقا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گذر زمان هرگز فراموش نخواهد شد
وی در پایان افزود باید رهرو شهداء و ایثارگران باشیم، بایستی بازدهی خود را افزایش دهیم امر به معروف را گسترش دهیم و خداوند تکلیفی به ما داده است که در خدمت جامعه ایثارگران و بازماندگان آنان باشیم.
ثقفی مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت امور اقتصادی ودارائی نیز با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در ادارات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد افزود: چرا که ما در قبال این قشر معزز مسئولیت داریم .
گفتنی است در این جلسه همچنین ایثارگران شاغل در این اداره کل مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را از حجت الاسلام ثقفی مشاور مقام عالی وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، مظفری مشاور مدیر عامل بانک کشاورزی و مدیرکل امور مالیاتی استان دریافت کردند.
در پایان این دیدار بصورت نمادین از برخی فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.