×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رئیس جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد

با حضور دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، آیین تکریم و تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید دانشکده دامپزشکی امروز دوشنبه  ۱۰ دی‌ماه در سالن آمفی‌تئاتر این دانشکده، برگزار شد.

در این آیین دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز  گفت: دکتر میاحی رئیس پیشین دانشکده دامپزشکی از استادان ارزشمندی است که باید از تجارب سال‌ها حضور وی در عرصه‌های علمی به سود دانشگاه استفاده کرد.

وی اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های نیروهای جوان در دانشگاه و بر اساس تصمیم اخذشده مقرر گردید روسای دانشکده تنها دو دوره این مسئولیت را بر عهده داشته باشند.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: دکتر میاحی جزو اولین اعضای هیئت‌علمی دانشگاه پس از انقلاب است و تاکنون نیز تلاش بسیاری در عرصه‌های علمی و اجرایی برای پویایی هرچه بیشتر دانشگاه داشته است.

خواجه بر لزوم تدوین برنامه راهبردی برای مدیریت دانشکده‌ها تأکید کرد و ادامه داد: داشتن برنامه  رسیدن به اهداف مدنظر را آسان تر خواهد کرد.

وی، اذعان کرد: خوشبختانه نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه شهید چمران اهواز خوب است اما در بخش‌های دیگر مشکلاتی داریم که باید بتوانیم راهکارهایی برای این مشکلات داشته باشیم.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان کرد: موفقیت دانشگاه بستگی به تلاش و کوشش کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دارد و باید سعی کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

در ادامه دکتر منصور میاحی رئیس پیشین دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: از خردادماه سال ۱۳۹۳ مسئولیت ریاست دانشکده را پذیرفتم و در این مدت تمام کارهایی که صورت گرفته حاصل تلاش کارکنان، اعضای هیئت‌علمی و سایر بخش‌های بوده که در این مسیر با مجموعه دانشکده دامپزشکی همکاری داشته‌اند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در دوره تصدی ریاست دانشکده دامپزشکی، اظهار کرد: توسعه و تجهیز نمازخانه بیمارستان، برگزار مراسم تودیع بازنشستگان دانشکده، برگزاری آیین چهلمین سالگرد تأسیس دانشکده، تعمیر و تجهیز اتاق شورای دانشکده، تهیه و نصب تصاویر روسای پیشین دانشکده، برقراری پرداخت حق کشیک برای دانشجویان دکتری، برقراری پرداخت حق انترنی برای دانشجویان و… ازجمله اقدامات انجام‌شده است.

رئیس پیشین دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: تدوین برنامه پنج‌ساله دانشکده، بررسی ۲۲ پرونده ارتقاء مرتبه اعضای هیئت‌علمی، دریافت و بررسی شش پرونده تبدیل وضعیت اعضای هیئت‌علمی، برگزاری کنگره ملی دانشجویی طب اسب نیز در دانشکده انجام‌شده است.

میاحی، ادامه داد: در بخش خرید تجهیزات آزمایشگاهی نیز از ۶۰میلیون تومان در سال ۹۳ به بیش از ۳۰۰ میلیون تومان خرید در سال ۹۶ رسیده‌ایم.

دکتر حسین حمیدی نجات رئیس جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، عنوان کرد: دنیای کنونی دست‌خوش تغییرات جدیدی شده که باید با این تغییرات همراهی کرد و این همراهی نیز باید ابتدا از سوی نخبگان که در دانشگاه‌ها هستند آغاز شود.

وی، اضافه کرد: در چنین شرایطی هدایت مجموعه‌ها نیازمند نگاهی نو است که طرح، برنامه و ایده‌های جدیدی برای درون و بیرون از دانشکده داشته باشد.

رئیس جدید دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: مدیریت دانشکده شامل استفاده از ظرفیت‌های تمامی اعضای هیئت‌علمی و کارکنان است و باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای رشد و تعالی دانشکده استفاده کنیم.

حمیدی نجات در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر با صنایع استان تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این آیین با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌های دکتر میاحی رئیس پیشین دانشکده دامپزشکی تقدیر شد و حکم دکتر حمیدی نجات به عنوان رئیس جدید دانشکده دامپزشکی نیز اعطا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.