×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مراسم تقدیر از شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان نفتکش در منطقه اهواز برگزار شد

مراسم تقدیر از شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان نفتکش با حضور دکتر نجفی مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز , جمعی از مسئولین واحدهای ستادی ,مدیران شرکتهای حمل نقل فراورده های نفتی و معاونین اداره کل راهداری خوزستان در سالن جلسات منطقه اهواز برگزار شد.

در ابتدا جلسه نجفی مدیر منطقه اهواز در سخنانی با اشاره به اهمیت و نقش رانندگان حمل فرآورده های نفتی در چرخه سوخترسانی با بالاترین ضریب ایمنی و بدون حادثه اشاره نموده وبیان داشتند،سوخترسانی در تمامی شرایط و با،طی مسیرهای صعب العبور در گرما و سرما از اهمیت بسزایی در چرخه اقتصاد،تولید و خدمات کشور برخوردار است که این امر محقق نمی شود مگر با زحمات یکایک تلاشگران عرصه حمل و نقل فرآورده های نفتی که در هیچ شرایطی از خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذارنمی نمایند،قابل تحسین می باشد. .

وی در ادامه از حسن تعامل وهمکاری مدیران عامل شرکتهای حمل و نقل و رانندگان حمل فراورده های نفتی که در وقفه اخیر،سوخت مورد نیاز مردم را تامین نمودند تقدیر و تشکر بعمل آوردند .

در ادامه این جلسه مدیران شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان نفتکش به بیان نکته ونظریات ومشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تمهیدات  لازم از طرف مسئولین ذیربط برای رفع مشکلات بعمل آمد.

در پایان این مراسم از یک شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و سه راننده نفتکش که با تلاش و همکاری موثر ومستمر،با مجموعه واحدهای عملیاتی منطقه،به تامین فرآورده های نفتی مجاری عرضه سوخت منطقه اهواز همت مضاعف نمودند با اهدا لوح سپاس به امضا مهندس موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.