×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش اعلام شد

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در آستانه هفته شوراهای آموزش و پرورش، روز شمار این هفته اعلام شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه هفته شوراهای آموزش و پرورش  از ۲۴ دی آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی ادامه دارد، گفت: تقویت نظام تعلیم و تربیت یکی از سیاست هایی است که در شوراهای آموزش و پرورش دنبال می شود.

وی  ادامه داد: اولین روز از هفته شوراهای آموزش و پرورش دوشنبه ۲۴ دی ماه با عنوان « شوراهای آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و پرورشی» آغاز می شود و در روز سه شنبه ۲۵ دی ماه بر اساس روزشمار اعلام شده با عنوان « شوراهای آموزش و پرورش، مهارت آموزشی» ادامه پیدا می کند.

تقی زاده در عین حال گفت: « شوراهای آموزش و پرورش، رسانه و تروج فرهنگ مشارکت» ،  « شوراهای آموزش و پرورش، مشارکت سازمانها، نهادها و سمن ها»  و « شوراهای آموزش و پرورش، سبک زندگی ایرانی و اسلامی» از عناوین روزهای بعدی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین « شورای آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش» و «شوراهای آموزش و پرورش، سند تحول، مدرسخ با نشاط»  را نیز از عنوان های اعلام شده برای دو روز پایانی دانست.

وی تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش بستری برای گسترش مشارکت دستگاه های اجرایی، دولتی و مردمی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود برای کمک به فرآیند تعلیم و تربیت در جامعه است.

تقی زاده با تاکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان همواره مورد توجه استاندار خوزستان و مسئولین استانی قرار دارد، گفت: اولویت بخشی به نظام تعلیم و تربیت لازمه رشد، تعالی و پیشرفت در آموزش و پرورش آموزش و پرورش است از این رو لازم است تا در راستای رفع کمبودهای آموزش و پرورش ذهن مردم و مسئولین را درگیر مسئله تعلیم و تربیت کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.