×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مخلان امنیت دزفول منتظر برخورد قاطع پلیس باشند

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به برنامه های پلیس برای ارتقای سطح امنیتی این شهرستان گفت: مجرمان و مخلان امنیت دزفول منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

سرهنگ حسین عیدی با بیان این مطلب گفت: برخورد سلبی و قاطع با مجرمان و مخلان امنیت در دزفول ضروری است.
وی با بیان اینکه پلیس جرات هیچ اقدامی به مجرمان نمی دهد، اظهار داشت: پلیس برای ایجاد احساس امنیت از ساعات اولیه روز تا ساعات پایانی شب در تمام مناطق شهر دزفول حضور گسترده ای دارد.
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ مربوط به پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص مشکلات امنیتی است، افزود: شهروندان لازم است برای برخورد قاطع با جرائم خشن و سرقت های مسلحانه هرگونه رفتار مشکوکی را به پلیس گزارش کنند.
وی درخصوص همکاری پلیس دزفول با مسئولان امنیتی شهرستان های اطراف گفت: برخی جرائم توسط سارقان ساکن در شهرهای اطراف انجام می شوند لذا برای دستگیری سارقان هماهنگی هایی با مسئولان امنیتی این شهرستان ها انجام شده است.
سرهنگ عیدی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم دزفول با پلیس برای ارتقای سطح امنیتی شهرستان اظهار داشت: برای مسائل ترافیکی از ظرفیت دانش آموزان، دانشجویان و اساتید استفاده می شود.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به شناسایی تمام مناطق دزفول برای پیشگیری از وقوع جرم افزود: با استفاده از معتمدان محله و تعامل با آنها آموزش های همگانی به شهروندان ارائه شوند.
وی به شهروندان توصیه کرد شعار ‘هرکس پلیس خود باشد’ را سرلوحه کار خود قرار دهند و با رعایت هشدارهای پلیس برای مجرمان ایجاد انگیزه نکنند.
سرهنگ عیدی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی پلیس دزفول غنی است، افزود: آسیب ها، انتظارات و تمام نیازها برای حفظ امنیت برآورد شده است که امیدواریم با همکاری مردم به اهداف موردنیاز دست یابیم.
فرمانده انتظامی دزفول ارتقای امنیت بانوان را یکی از دغدغه های پلیس دانست و گفت: آموزش های همگانی پلیس برای پیشگیری از سرقت ها آغاز و برای رفع دغدغه بانوان در زمینه امنیت برنامه ریزی شده است ولی شهروندان نیز باید خودمراقبتی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: دیدگاه پلیس جامعه محوری است و باید با همکاری مردم در مقابل فتنه ها، تهدیدها و آسیب های دشمن بایستیم.

 خبرنگاران چشم سوم پلیس هستند
سرهنگ عیدی با اشاره به نقش رسانه ها در اقتدار کشور اظهار داشت: برای پیروزی در جنگ رسانه ای دشمن نیازمند رسانه هایی قوی هستیم.
وی افزود: خبرنگاران متعهد، مسئول و باانگیزه باید در مسیر اقتدار و حفظ ارزش های اسلامی قرار گیرند و همگام با مردم و مسئولان گام بردارند.
فرمانده انتظامی دزفول خبرنگاران را چشم سوم پلیس معرفی کرد و گفت: شبکه ها و سایت های آلوده و گروهک های معاند نظام با حضور به موقع و گسترده رسانه های متعهد در جنگ های رسانه ای ناکام خواهند ماند.
وی اظهار امیدواری کرد در کنار مردم و با همکاری دستگاه قضا، امام جمعه، ارتش و سپاه شاهد ارتقای ضریب امنیت اجتماعی در شهرستان دزفول باشیم.
سرهنگ عیدی افزود: باید از مهدکودک تا دانشگاه آموزش های لازم به شهروندان ارائه شود و مردم نیز نسبت به هشدارهای پلیس و خودمراقبتی کوشا باشند تا از فعالیت مخلان امنیت و مجرمان در سطح جامعه جلوگیری شود.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.