×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ فراخوان داد

مدیرکل پست خوزستان از انتشار فراخوان برگزاری مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ با عنوان “نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید” خبر داد.

بنا به این گزارش  مهران حموله، مدیرکل پست خوزستان گفت: اتحادیه پستی جهانی (UPU) هر ساله مسابقه نامه نگاری ویژه نوجوانان را در سطح دنیا با هدف ترویج فرهنگ مکاتبه و آشنایی نوجوانان با اهمیت و نقش خدمات پستی برگزار می‌کند که موضوع این مسابقه برای هرسال متفاوت و از سوی اتحادیه انتخاب و اعلام می‌گردد.

وی بیان داشت: اداره کل پست استان خوزستان نیز هرساله در راستای برنامه‌های شرکت ملی پست ضمن اطلاع رسانی این مسابقه جهانی، نوجوانان توانای خوزستان را به شرکت در این مسابقه دعوت می‌کند.

حموله با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه در کنار آشنایی نوجوانان با فرهنگ مکاتبه و نقش پست و خدمات پستی در سطح جهانی شاخص فرهنگی خوزستان را ارتقا خواهد داد، افزود: در این راستا استعداد نوجوانان خوزستان نیز در سطح ملی و بین المللی معرفی و شناسانده خواهد شد.

مدیرکل پست خوزستان مهلت شرکت در مسابقه نامه نگاری سال ۲۰۱۹ با عنوان “نامه‌ای به قهرمان خود بنویسید” را ۱۲ اسفند امسال اعلام و اظهار کرد: نوجوانان با حداکثر ۱۵ سال سن می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هیات داوران شرکت ملی پست از میان نامه‌های رسیده به دبیرخانه، نامه برتر ملی را انتخاب و سپس به اتحادیه پستی جهانی برای شرکت در سطح جهانی ارسال می‌کنند.

این مقام مسئول، دست نویس بودن نامه‌های ارسالی در حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه A۴ به صورت یک رو و رعایت موارد مربوط به نامه نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی را از مقررات این مسابقه عنوان نمود.

مهران حموله اذعان داشت: به نامه‌های برگزیده این مسابقه جوایز مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین المللی از اعطای گواهینامه و جوایز ارزنده اهدا می‌گردد.

وی صندوق پستی ۸۸۱۱-۱۵۸۷۵، روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را به عنوان آدرس گیرنده برای ارسال نامه‌های شرکت کنندگان در مسابقه نامه نگاری معرفی کرد و خواستار همکاری و حمایت سازمان‌های مرتبط با امور کودکان و نوجوانان و فرهنگی در زمینه شرکت نوجوانان خوزستان در این مسابقه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.