×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پوستر هشتمین جشنواره شعر سپید عربی اروند رونمایی شد

پوستر هشتمین جشنواره شعر سپید عربی اروند با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پوستر جشنواره شعر سپید عربی اروند امروز با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، دبیر جشنواره شعر سپید عربی و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

قدرت الله طمیمیان در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه برگزاری یک رویداد بین‌المللی در منطقه آزاد اروند هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: امیدواریم که بیشتر شاهد برگزاری چنین رویدادهایی در منطقه باشیم.

همایون قنواتی نیز در این نشست اظهار داشت: ۴۰ شاعر در هشتمین جشنواره شعر سپید عربی اروند حضور دارند که ۲۰ نفر از این تعداد ایرانی و ۲۰ نفر خارجی هستند.

وی افزود: در این جشنواره میزبان شاعرانی از کشورهای لبنان، عمان، تونس، سوریه، عراق، اردن و بحرین هستیم که از ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه در منطقه آزاد اروند حضور پیدا می‌کنند.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برگزاری چنین جشنواره‌های بین‌المللی نشان‌دهنده وجود صلح، ثبات و امنیت است و در جذب سرمایه‌گذاران به منطقه آزاد اروند تأثیر به سزایی دارد.

جمال نصاری نیز در این نشست بابیان اینکه هشت اثر از دوره‌های پیشین این جشنواره به چاپ رسیده است، گفت: تاکنون جشنواره‌ای با این خروجی در استان خوزستان دیده نشده است.

دبیر جشنواره شعر سپید عربی اروند با اشاره به برگزاری نشست‌های جشنواره افزود: این جشنواره در ۸ جلسه برگزار می‌شود و پیام آن نیز صلح است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.