×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بهترین نمایشگاه، نمایشگاه کتاب است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه هر نمایشگاهی نشان دهنده ثمرات و دستاورد یک تلاش است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب بسیار مهم و ارزشمند بوده و بهترین نمایشگاه است.

آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، با اظهار اینکه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برای دشمنان ما یک کابوس بود، بیان کرد: دشمنان نظام و مقامات آمریکایی برای اینکه مردم ما نتوانند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  را جشن بگیرند تمام تلاش خود را انجام دادند، اما با هوشیاری مردم شکست خوردند.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را ارزشمند و مهم توصیف کرد و افزود: هر نمایشگاهی نشان دهنده ثمرات و دستاورد یک تلاش و بهترین نمایشگاهی است که برگزار می‌شود.

آیت‌الله حسن‌زاده عنوان کرد: نمایشگاه کتاب نشان دهنده تلاش‌های علمی و مجاهدت‌های فکری بوده و آیات و روایت زیادی در زیادی برای فراگیری علم و دانش وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شیطان در عقل و فکر انسان هم راه پیدا می‌کند، گفت: علاوه بر فکر و عقل شیطانی، عقل رحمانی هم نیز وجود دارد که خداوند متعال آن را مایه برتری انسان بر دیگر موجودات قرار داده است و زمانی که این عقل رحمانی فعال شود نتیجه آن دانش است و علمی است که به صورت کتاب ارایه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.