×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

یکی از ضرورت‌های انقلاب برپایی نمایشگاه های کتاب است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گفت: دولت، به صورت جدی از برپایی نمایشگاه کتاب و فرهنگ کتابخوانی و همچنین ناشران و نویسندگان کتاب حمایت ‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان  اظهار کرد: یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب، بحث کتاب و کتابخوانی بوده و نمایشگاه، حاصل تلاش و زحمت فرهیختگانی است که مباحث فرهنگی را مکتوب می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاریخ یک ملت در صورتی ماندگار است که نوشته و کتابت شود، افزود: یکی از مهمترین ابعاد و ماهیت‌های انقلاب ما فرهنگ بوده و باید گفت انقلاب ما انقلابی، فرهنگی اسلامی است.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، برپایی نمایشگاه کتاب را ضروری دانست و گفت: ایران کشوری با تمدن و بافرهنگ بوده که در تاریخ بشریت نقش تأثیرگذاری داشته و به همین دلیل است که کتاب در جمهوری اسلامی جایگاه ویژه و اهمیت خاصی دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: دستاوردها باید به صورت کتاب و مستند در اختیار مردم قرار گیرند و نمایشگاه می‌تواند این مهم را محقق کند.

گیلانی یکی از ضرورت‌های انقلاب را برپایی نمایشگاه‌های کتاب عنوان کرد و ادامه داد: دولت باید به صورت جدی از برپایی نمایشگاه کتاب و فرهنگ کتابخوانی و همچنین ناشران و نویسندگان کتاب حمایت کند.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در پایان از اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان در برگزاری مطلوب این نمایشگاه قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.