×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شورای راهبردی تئاتر از طرح‌های مهمی که در خوزستان راه اندازی شده است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه‌اندازی شورای راهبردی تئاتر استان به عنوان یکی از طرح‌های مهم و کلیدی اجرا شده در خوزستان نام برد.

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان‌ از زمان انتصاب بنده تشکیل و ‌ریاست آن به عهده حسین ذوالفقاری مشاور هنری اینجانب و از هنرمندان برجسته استان گذاشته شد.

وی افزود: با توجه به اتفاقات بسیار خوبی که به جهت راه‌اندازی و تشکیل شورای راهبردی تئاتر استان در حوزه های مختلف هنری رخ داده است، یقینا موجب خیر و برکت، رضایت هنرمندان و ساماندهی فعالیت‌های انجام شده در استان بوده است .

جوروند ضمن اشاره به درج مطلبی در نشریه شوشترنامه پیرامون نبود شورای راهبردی و همچنین مشاور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عنوان کرد: این شورا از سال ۹۵ در استان تشکیل و ریاست آن نیز بر عهده حسین ذوالفقاری از هنرمندان استان گذاشته شده است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان افزود: این شورا در طول مدتی که از راه‌اندازی آن می‌گذرد با تشکیل جلسات منظم ماهانه با حضور هنرمندان استان توانسته برنامه‌ریزی‌های منظم و مناسبی را در خصوص اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف و متنوع در حوزه‌های مختلف هنری را به انجام برساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.