×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کشف ۳/۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در آبادان

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در گیت محور “آبادان- اهواز” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که بدون مسافر در حال تردد بود، مظنون شده و وفق مقررات خودروی مذکور را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از اتوبوس توقیفی ۶۰۰ کارتن حامل انواع وسایل مختلف ار قبیل تلویزیون، توپ فوتبال، نوشیدنی های انرژی زا و رانی ، صابون، زیتون، بیسکویت و کمپوت آناناس که همگی ساخت و تولید کشورهای خارجی و بدون مجوز گمرکی بودند، کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام “حمایت از کالای ایرانی” خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از اینرو تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.