×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بنادر آبادان آماده تر از سال گذشته

بنادرآبادان با توجه به برنامه گردشگری دریایی امسال آمادگی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی را دارد.

بهبهانی افزود : مسیرها یی که برای گردشگری دریایی مشخص شده است ، در آبادان طبیعتا نقطه آغاز آنها از بندر آبادان شروع می شود و تا جزیره مینو ادامه دارد که مسافران مسیر برگشت به بندر را هم دارند.
رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بنادر آبادان عنوان کرد : در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار گشت های دریایی مسافران نوروزی تا روبروی شهر فاو عراق است.
وی ادامه داد: در یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار یک شناور لندی کرافت و برای گشت های دریایی در بندر آبادان یک شناور مسافری ، شناورهایی هستند که تاکنون به کار گرفته شده است.
رئیس ستاد اجرایی استقبال از راهیان نور و مهمانان نوروزی در بنادر آبادان گفت: امنیت مسافران مهمترین موضوع است و مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان با توجه به اهمیت آن قبل از هر سفر دریایی ، بخش آموزش قبل از سفر دارد که با نیروی مستقر در سالن و اسکله مسافری چه در بندر آبادان و چه در یادمان شهدا، نکات مهم به هموطنان عزیز آموزش داده میشود.
شهرام بهبهانی خاطرنشان کرد: امسال قایق هایی با عنوان ناجی در اختیار یگان حفاظت قرار گرفته که مأموریت گشت‌های دریایی با هدف افزایش سطح امنیت و آرامش خاطر مسافران و گردشگران را دارند.
بهبهانی افزود: اقدام مهم دیگری که انجام شد تهیه ۴۰۰ عدد جلیقه و ۲۰ حلقه نجات با سایزهای مختلف است تا مسافران و زائران در حین سفر آن را استفاده کنند.
وی ادامه داد : با توجه به حضور راهیان سرمین نور و مهمان نوروزی توزیع پکیج فرهنگی و تبلیغاتی بین مسافران را هم داریم.
او یاداور شد : آماده سازی ترمینال مسافری یکی دیگر از اقدامات مهم مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان است که الحمدالله ترمینال مسافری با کیفیتی کاملا بالا ،خوب و محیطی شاد و مفرح آماده استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی است که قبل از هر سفر در این ترمینال از مسافران پذیرایی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.