×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خوزستان دارای رتبه اول کشوری در شاخص پیش دبستانی است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با جذب ۷ هزار و ۶۰۰ نیروی حق التدریس بسیاری از مشکلات حوزه نیروی انسانی برطرف شد. استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول کشوری در حوزه توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی شد‌.

محمد تقی زاده در جمع نیروهای حق التدریس شهرستان حمیدیه با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان دارای بالاترین میانگین جذب نیروی حق التدریس در کشور است، اظهار کرد: قبل از اجرایی شدن طرح به کارگیری نیروهای حق التدریس استان خوزستان با یک بحران در حوزه کمبود نیروی انسانی مواجه بود. پس از به کارگیری بالغ بر ۷ هزار و ۶۰۰ جوان تحصیل کرده بسیاری از چالش های ما در حوزه نیروی انسانی مرتفع شد.

وی افزود: ارتقای صلاحیت های حرفه ای نیروی انسانی و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود جهت ارتقای بهره وری این نیروها، مهمترین راهبرد مجموعه تعلیم و تربیت استان در سال جدید خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه اجباری شدن پیش دبستانی نقش مهمی در کاهش آمار پدیده شوم بازماندگی از تحصیل در خوزستان داشت، عنوان کرد: به گواه صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت پیش دبستانی مهمترین دوره تحصیلی در آموزش و پرورش کشور است زیرا زیربنای تحصیلی فرد در این دوره شکل می گیرد. دانش آموزانی که پیش دبستانی را سپری می کنند بی شک کمتر در معرض پدیده بازماندگی از تحصیل قرار می گیرند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.