×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دومین جلسه بررسی و تصمیم در خصوص واگذاری بخشی از اراضی فولی آباد به شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار گردید

با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستاننشست اقتصادی با موضوع تصمیم گیری در خصوص واگذاری بخشی از اراضی فولی آباد به شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، در سالن جلسات اداره کل اقتصادی و دارایی خوزستان، برگزار شد.

این نشست با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان و دیگر اعضا در ادامه جلسه قبل با هدف بررسی جایگاه شرکت نمایشگاه های استان، برگزار شد.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان در این جلسه اظهار کرد: بحث مورد نظر حل مسئله واگذاری زمین برای نمایشگاه های بین المللی است و انتظار می رود در این جلسه شرکت ملی مناطق نفت خیز نسبت به حل این مسئله همکاری و نتیجه ای را ارائه نماید.

محسن کاویانی با اشاره به اهمیت نمایشگاه ها در استان افزود: نمایشگاه ویترین استان است، انتظار ما نیز این است که استان خوزستان که از استان های سرمایه پذیر است نمایشگاهی با شکل و شمایلی مناسب و در شأن سرمایه گذاران داشته باشد.

کاویانی گفت: با توجه به این که مخازن قابلیت تغییر و جابجایی و خشک کردن ندارند پس باید مکان دیگر را در نظر گرفت و از مکانِ از قبل پیش بینی شده عقب نشینی کرد و مصوبات قبلی نیز تغییر یابد.

مدیرکل مخازن نفت خیز خوزستان اظهار کرد: در کل آن مجموعه از اراضی فولی آباد ۸۰ هکتار قابلیت استفاده دارد که قریب به ۳۰ هکتار اراضی برای نمایشگاه ها قابل اجرا می باشد و بخشی از اراضی که روی مخازن است به هیچ عنوان قابل واگذاری نیست.

با تلاش و تاکید مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان قرار شد، جاده تاسیسی سایت جدید از خط محدوده کنتور نفت به عرض مورد نیاز لحاظ شود؛ معبری حدود ۶۵ متر روی خط محدوده حریم های نفتی تطبیق و اجرا شود، اصلاح نقشه ذیربط توسط اداره کل راه و شهرسازی جهت تصویب در شورای برنامه ریزی استان مطرح شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.