×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیر هتل بوستان اهواز منصوب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ساب خوزستان در حکمی از سوی مدیرعامل و رییس هیات مدیره این شرکت ؛ رضا طولابی به عنوان سرپرست مدیریت هتل بوستان منصوب شد.

دکتر شاهین کوه بزن در اجتماع کارکنان مجموعه ساب، معیار انتخاب رضا طولابی را تجارب و توانمندی وی برشمرد و با ابلاغ شرح وظایف و اهداف در نظر گرفته شده، توسعه در راستای خدمت هرچه بیشتر به خانواده بزرگ سازمان آب و برق خوزستان و تسری به دیگر مخاطبین و مشتریان را خواستار شد.

مدیر عامل شرکت ساب خوزستان به لزوم رعایت اخلاق سازمانی و برنامه ریزی مدون و هدفمند اشاره نموده و بر استفاده معقول و عادلانه از تمام ظرفیتهای سخت افزاری موجود و نیروهای انسانی تاکید نمودند.
در ادامه این مراسم  طولابی گفت :ازاعتماد آقای دکتر کوه بزن به بنده تشکر می نمایم و حضور ایشان در خانواده بزرگ ساب را منشأ تحول دانسته و اعتقاد دارم شرکت بیش از پیش در مسیر عقلانیت قرار خواهد گرفت.

مدیر جدید هتل بوستان اهواز افزود ؛ امیدوارم در دوران تصدی گری، با همراهی و همدلی همکاران و حمایت و رهنمون های مدیر عامل محترم بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مجموعه صنعت آب برق خوزستان ارائه دهیم.
در ادامه مراسم، کوه بزن مدیر عامل شرکت ساب از زحمات زیبا راکی که در دوران گذار و برای مدت کوتاهی سرپرستی هتل بوستان را بر عهده گرفته بود تشکر و تقدیر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.