×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نخستین مرحله پویش لبخند مهربانی  عیدانه در خوزستان اجرایی شد

رئیس دبیر خانه مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور روز شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ به همراه مسئولان استای در بازدید از منازل مددجویان مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر اهواز از اجرای نخستین مرحله پویش لبخند مهربانی عیدانه در خوزستان خبر داد.
فرهاد اقطار گفت: در کشور تصمیم گرفته شد که در ۸ استان  حضور پیدا کرده و اولین مرحله پویش لبخند مهربانی عیدانه را اجرایی کنیم که استان خوزستان به عنوان اولین استان انتخاب شد.
وی تصریح کرد: پویش لبخند مهربانی عیدانه پس از دو پویش موفق لبخند مهر و لبخند مهربانی زمستانه به منظور تامین بخشی از مایحتاج شب عید مردم مناطق کم برخوردار با حضور در استان خوزستان اجرایی شد و تا یکماه در سراسر کشور ادامه دارد.
رئیس دبیر خانه مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور در نشست صمیمی با کارکنان حوزه مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان با تاکید بر جذب خدمات جمعی و جلب مشارکت عمومی مردم ،هدف از حضور در استان را اجرای نخستین مرحله طرح پویش لبخند مهربانی عیدانه و بازدید از روند فعالیتهای انجام گرفته در حوزه مشارکتهای مردمی استان عنوان کرد.
گفتنی است در حاشیه این سفر با حضور رئیس دبیر خانه مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور،مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خوزستان و مدیر کل بهزیستی استان ،اولین نمایشگاه دائمی محصولات مددجویان بهزیستی واقع در فلکه دوم کیانپارس و اولین مرکز گذری سیار کاهش آسیب اعتیاد (تحت عنوان  موبایل کلینیک )در اهواز افتتاح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.