×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ورود دادستانی برای پیگیری وضعیت ارز دولتی کاغذ

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  باانتقاد از افزایش ۵ برابری قیمت کاغذ گفت:از دادستانی خواسته شده در خصوص وضعیت ارز دولتی داده شده برای واردات کاغذ پیگیری کند.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و مدیر مسول روزنامه اعتماد درباره قیمت هر کیلو کاغذ روزنامه که به ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است، گفت: قیمت کاغذحدود ۴ تا ۵ برابر افزایش داشته زیرا تا پیش از این هر کیلوی آن به قیمت ۲ هزار تومان قابل خرید بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از روزنامه‌ها به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت کاغذ در شُرُف تعطیلی هستند.

مدیر مسئول روزنامه سراسری “اعتماد” درباره ارز اختصاصی دولت به کاغذ توضیح داد: در حال پیگیری هستیم که ارز دولتی کاغذ کجا رفته؛ این موضوع را هم با دادستانی در جلسه‌ای در میان گذاشتیم، هم با وزیر فرهنگ و ارشاد و بانک مرکزی تا به آن رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: از بیشتر از یک ماه پیش این مسئولان خواسته شد که پیگیر باشند ارز تخصیصی برای واردات کاغذ چه شد و به کجا رسید؛ ولی متاسفانه تا کنون جواب روشنی نداده‌اند.

حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا کاغذ وارداتی دپو شده یا اصلا در قبال این ارز دولتی، کاغذی وارد نشده است، گفت: نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد ولی مطمئنا اگر کاغذی هم وارد کشور شده باشد، به قیمت بازار آزاد فروخته می‌شود.

خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.