×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کیفی سازی پیشنهادات لازمه‌ی ارائه خدمات با کیفیت به مردم و کارکنان

در نشست پایانی نظام مشارکت که با حضور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان مهندس ابول پور، دبیر نظام مشارکت ، اعضای کارگروه نظام مشارکت و کارشناسان شرکت گاز استان خوزستان برگزار شد بر کیفی سازی پیشنهادات در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم و کارکنان تاکید شد.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: عملکرد نظام مشارکت در مقایسه با سال گذشته با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

همچنین ابراهیم نادری دبیر نظام مشارکت با ضمن ارائه گزارش عملکرد نظام مشارکت در سال ۹۷ افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۶۰۸ مورد پیشنهاد از سوی پرسنل به این دبیرخانه رسیده است که از این تعداد حدود ۲۳۰۲ مورد به ثبت رسیده است.

دبیر نظام مشارکت شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد پیشنهادات تکراری روند کاهشی داشته است، تصریح کرد: در سال ۹۶ حدود ۳۷ درصد پیشنهاد تکراری و در سال جاری ۱۱ درصد پیشنهاد تکراری به ثبت رسیده است.

نادری با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دبیرخانه نظام مشارکت در جهت کیفی سازی پیشنهادات برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: راه اندازی کمیته‌های تخصصی ارزیابی، اطلاح فرآیند ارزیابی پیشنهادات و هم اندیشی با دبیران کمیته‌ها از جمله اقداماتی است که در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۳۰۳ پیشنهاد بررسی شده است، تصریح کرد: از مجموع پیشنهادات رسیده ۵۲ پیشنهاد تایید شده و تاکنون ۱۴ پیشنهاد در مرحله اجرایی شدن است.

در بخش دیگری از این مراسم مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه: نظام پیشنهادات در سیستم سازمان باعث ارتقاء سطح کیفی برند شرکت می‌شود گفت: کارآمدی این نظام، بالندگی و بهره‌وری کارکنان و شرکت را در پی دارد که امیدوارم برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه منشاء تحولات کیفی و کمی در شرکت گاز استان خوزستان شود.

مهندس ابول پور با اشاره به رضایت بخش بودن فعالیت نظام پیشنهادات در سال جاری افزود: سیستم ارائه پیشنهادات، تصمیم گیریها و دریافت پیشنهادات توسط کارگروه‌ها باید به سمت کیفی سازی باشد و این امر می‌تواند در میانگین بازدهی به سازمان و در نهایت بالا رفتن ارائه خدمات به مردم استان در حوزه گازرسانی اثربخشی بیشتری داشته باشد.

گفتنی است در پایان این نشست با حضور ابول پور امدیر عامل شرکت گاز استان از پیشنهاد اولی‌ها و پیشنهاد دهندگان برتر ماه‌های پایانی سال جاری تقدیر شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.