×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دستگاه های حفاری ۵۶ و ۵۷ فتح در موقعیت تنگ بیجار در مدار عملیات قرار گرفتند

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به مساعد شدن شرایط جوی در استان ایلام  گفت: دستگاه های حفاری ۵۶ و ۵۷ فتح ناوگان این شرکت در موقعیت تنگ بیجار در مدار عملیات قرار گرفتند.

بنا به این گزارش محمد آل خمیس روز جمعه (۱۶ فروردین) در این باره توضیح داد: فعالیت این دکل ها با توجه به اوضاع جوی ناشی از باران های سیل آسا به سبب رعایت مسائل ایمنی کارکنان و تجهیزات فنی متوقف شده بود.

وی افزود: هم اکنون تمامی دستگاه های حفاری خشکی و دریایی این شرکت مستقر در استان های خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان در حال کار هستند.

آل خمیس اظهار کرد: فعالیت های عملیاتی این شرکت در چنین  شرایطی با در نظر گرفتن اطلاعیه های ستادهای بحران استان ها و همچنین اعلام سازمان هواشناسی با در نظر گرفتن تمهیدات لازم و کار ایمن دنبال می شود.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری گفت: کار در صنعت حفاری با در نظر گرفتن  اهمیت آن و لزوم پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت به طور شبانه روزی و بی وقفه  استمرار دارد.

 ناوگان حفاری شرکت ملی حفاری ایران دارای ۷۲ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگبن است که از مجموع  آنها  ۶۹ دستگاه خشکی و سه دکل دریایی است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.