×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر وزیر کشور از عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده خوزستان

وزیر کشور با حضور در مجتمع امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده استان قرار گرفت.

بنا به این گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی به همراه رئیس جمعیت هلال احمر و استاندار خوزستان با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات این جمعیت در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده استان قرار گرفت.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در این نشست با تقدیر از فعالیت های شبانه روزی صورت گرفته در استان خوزستان، از خدمات جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده تقدیر کرد.

وی پس از استماع گزارش استاندار خوزستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و نماینده یگان پهپادی این جمعیت در خصوص فعالیت های صورت گرفته در مناطق سیل زده، بر تداوم ارائه این خدمات تأکید کرد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گزارشی به فعالیت های صورت گرفته در مناطق سیل زده توسط عوامل این جمعیت اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در این مدت بر اساس این گزارش، این استوار بوده است که بتوانیم بر اساس وظایف سازمانی و اصل مهم بشردوستی در کنار مردم آسیب دیده استان باشیم.

دکتر علی خدادادی با تقدیر از حمایت های رئیس جمعیت هلال احمر در ارسال محموله های متعدد امدادی و مواد غذایی به استان خوزستان افزود: همراهی دکتر پیوندی و همکاران ستادی جمعیت هلال احمر بی شک انگیزه مضاعفی را در عوامل امدادی هلال احمر استان ایجاد و بر تلاش های صورت گرفته اضافه کرد.

وی با اشاره به ایجاد ۴۰ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: با تمام توان و با حمایت های دستگاه های مختلف توانسته ایم در اردوگاه های اسکان شرایط نسبتاً مطلوبی را ایجاد کنیم که البته نیازمند توجه بیش از پیش برخی از دستگاه ها هستیم.

در ادامه این نشست، نماینده یگان پهپادی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، در گزارشی کوتاه بخشی از پایش ها و ارزیابی های روزانه صورت گرفته توسط این یگان را به همراه تحلیل موقعیت های مختلف استان در خصوص سیل ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.