×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پایان عملیات حفاری نخستین حلقه چاه نفت در مناطق نفتخیز جنوب

همزمان با دومین روز از تعطیلات سال نو و عید نوروز، حفاری یک حلقه چاه توسط متخصصان و کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در میدان نفتی اهواز در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به اتمام رسید .

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت در این باره گفت: این چاه بوسیله دستگاه حفاری ۵۰ فتح مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳، تکمیل گردید .

بابک زنگنه افزود: بر اساس گزارش های دریافتی متراژ حفاری چاه های نفت و گاز توسط ناوگان حفاری این شرکت در چهار روز تعطیل سال جدید دو هزار و ۱۰۳ متر ثبت شد که از این رقم ۶۶۲ متر مربوط به یکم فروردین ماه ۹۸  است .

وی با بیان اینکه کار بر روی دستگاه های حفاری در تمام روزهای سال بدون وقفه استمرار دارد، اظهار کرد: دکل های حفاری با توجه به ماهیت کار برای پاسخگویی به تعهدات شرکت در قبال صنعت نفت با تلاش شبانه روزی کارکنان اقماری و نیروهای عملیاتی و پشتیبانی در چرخه عملیات قرار دارند .

زنگنه گفت: هم اکنون ۱۰ دستگاه حفاری ناوگان این شرکت در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور از جمله در میادین نفتی در وسعت عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتحیز جنوب و شرکت مهندسی و توسعه نفت در حال جابجایی می باشند .

شرکت ملی حفاری ایران در سال ۹۷، حفاری و تکمیل ۱۳۵ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور با متراژ ۱۹۳ هزار و ۷۳۸ متر را در کارنامه خود به ثبت رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.