×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آمریکایی ها چاره ای جز تسلیم شدن در مقابل صنعت نفت ایران را ندارند

 نماینده مردم ماهشهر در این خصوص گفت: آمریکایی ها به صورت کلی چاره ای جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل صنعت انرژی و نفت ایران با عظمت ندارند؛ چرا که اگر نفت کشورمان نباشد، اقتصاد و صنعت جهانی آسیب می بیند.

علی گلمرادی  به تصمیم ترامپ مبنی بر تمدید نکردن معافیت های نفتی ایران اشاره کرد و گفت: ادعای آمریکایی ها در رابطه با به صفر رساندن فروش نفت ایران گستاخانه و غیرعملی است.

وجود ایران برای کمک به انرژی و صنعت جهان یک ضرورت است

وی افزود: امروزه در بحث انرژی و نیاز کشورهای مختلف دنیا به انرژی کاملا محسوس و ملموس است و از همه مهم تر وجود کشور ما برای کمک به انرژی و صنعت جهان یک ضرورت است.

اگر نفت ایران نباشد، اقتصاد و صنعت جهانی آسیب می بیند

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: آمریکایی ها به صورت کلی چاره ای جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل صنعت انرژی و نفت ایران با عظمت ندارند؛ چرا که اگر نفت کشورمان نباشد، اقتصاد و صنعت جهانی آسیب می بیند.

در مقابل این اقدام آمریکا برنامه هایی را در نظر داریم

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: ما حتما در راستای این اقدام اشتباه آمریکا راهبردها و برنامه های خاصی را داریم و امیدوار هستیم که بتوانیم نقشه های شوم آنها را خنثی کنیم.

نماینده مردم امیدیه،هندیجان و ماهشهر تاکید کرد: برنامه هایی را براساس هدف گذاری در رابطه با صادرات نفت که تامین بودجه کشوررا در راستای فروش نفت لحاظ کرده ایم بتوانیم به خوبی بهره گیری کنیم.

فشار و تحریم های آمریکا علیه کشورمان با شکست مواجه خواهد شد

وی گفت: شاید آمریکایی ها در مدت زمان کوتاهی با فشار بر پیکره نظام اقتصادی و صنعت بین المللی نسبت به فشار و تحریم ایران به نتایجی دست پیدا کنند اما در واقع این فشارها با شکست مواجه خواهند شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.