×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری رویداد تعاون (تعاون ایونت) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این رویداد علمی- که کارآفرینان، تعاونی های برتر و صاحبان ایده حضور داشتند- گفت: برای آشنایی قشر جوان تحصیلکرده با مفهوم کارآفرینی و براساس تفاهم نامه مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، این رویداد علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد.
“سعید حمید” افزود: استارتاپ ها فرصتی منحصر به فرد برای تعامل بین برندها و هم افزایی کار و کسب با همدیگر فراهم می آورند. این رویداد برای الهام گیری تعاونی ها و کارآفرینان استان از اقدامات نوآورانه استارت آپ ها و ایجاد تعامل بین تعاونگران و صاحب ایده کسب و کار برنامه ریزی شد.
او اظهار کرد: در این رویداد که با حضور افراد متخصص، مشتاق، کارآفرینان و تعاونی های برتر برگزار شد راه کارهای مناسب برای تبدیل ایده های نو به کار و کسب های موفق و روش های ورود تعاونی ها به حوزه های استارتاپی بررسی شد.
گفتنی است: در ابتدای این رویداد برای آشنایی حاضران با مفهوم کارآفرینی و ایده پردازی، ورکشاپی با همین موضوع توسط یکی از استادان برگزیده استارت آپ استان اجرا شد و پس از آن تیم های حاضر ایده های خود را ارایه کرد و پس از داوری از دو ایده برتر در حوزه کسب و کار تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها داده شد. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.