×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اصلاح ۷۸۸۱مورد اتصال سست شبکه برق بدون اعمال خاموشی در اهواز

به منظور حفظ پایداری شبکه وتامین برق مطمئن و پایدار تعداد ۷۸۸۱ مورد اتصال سست در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز شناسائی و اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت: به منظور حفظ پایداری شبکه وتامین برق مطمئن و پایداربرای بیش از ۵۸۰هزار مشترک این شرکت تعداد ۷۸۸۱ مورد اتصال سست طی یکسال گذشته در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز شناسائی وتوسط گروه خط گرم، بدون اعمال خاموشی رفع نقص گردید.

 مهندس کریمی در ادامه افزود: در شرایط آب و هوائی اهواز لزوم توجه و مراقبت از تجهیزات شبکه به عنوان یک ضرورت همواره در دستور کارقرار دارد، لذا با ترموویژن اتصالات و تجهیزات شبکه و شناسائی موارد معیوب که در محل اشکال با ایجاد حرارات مشخص می شونددر تلاش هستیم علاوه برحفظ پایداری شبکه از تلفات انرژی نیز جلوگیری نمائیم.

  وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق اهواز در راستای تحقق چشم انداز۹۹ دقیقه خاموشی در سال تلاش دارد تا با برنامه ریزی دقیق، ایجاد زیرساخت لازم و بکارگیری لوازم و تجهیزات نوین به این هدف مهم دست پیدا کند که در این راستا گروه نگهداری و تعمیرات خط گرم شرق و غرب اهواز با انجام هزاران عملیات کار برروی خطوط برقدار بدون اعمال خاموشی شبکه در این مسیر حرکت می کند.

 مدیرعامل برق اهواز همچنین افزود: این تعداد موارد اصلاحی در منطقه یک ۱۴۳۲، منطقه دو ۱۶۶۸، منطقه سه ۱۶۰۲، منطقه چهار۵۱۶، منطقه پنج۲۴۱۴، شهرستان کارون۱۸۰ وشهرستان باوی ۶۹ می باشدکه در مجموع منطقه پنج با ۳۱ درصد بیشترین عملیات رفع اتصالات سست شبکه برق به منظور حفظ پایداری و عبور موفقیت آمیز از پیک تابستان سال جاری صورت گرفته است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.