×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری نمایشگاه «مُد و لباس اسلامی- ایرانی » در اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان

نمایشگاه «مُد و لباس ایرانی- اسلامی» با حضور گروه طراحان مد و لباس استان خوزستان، به همت ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و امور بانوان اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان برگزار شد.

بنا به این گزارش با توجه به سال رونق تولید لباس هایی با طراحی و تولید داخلی با حضور گروه طراحان و مد لباس استان خوزستان، آتلیه طراحی و دوخت بانوی خوزستانی و همچنین محصولات فرهنگی و تولیدی اسلامی، ایرانی مرتبط با مفاهیم حجاب و عفاف عرضه شده و این نمایشگاه از ۱ لغایت ۱۵ مرداد ماه به مدت دو هفته برقرار است.

آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیران کل و جمعی از معاونین شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

بر اساس این گزارش به منظور استقبال چشمگیر و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در میان کارکنان و خانواده های آن ها؛ به هر کدام از کارکنان این دستگاه مبلغی به عنوان کمک خرید البسه تعلق گرفت.

همچنین برای استفاده کارکنان سایر دستگاه ها و نهادهای دولتی استان از این نمایشگاه؛ از طریق روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان اطلاع رسانی مناسبی انجام و از آن ها دعوت شد از نمایشگاه دیدن و با برخورداری از تخفیف های ویژه خرید کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.