×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رسیدگی و حل ۸۵ درصد از پرونده های ثبت شده در سامانه ۱۲۲ آب و فاضلاب خوزستان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان گفت : در یک ماه گذشته از مجموع ۲۰۱۲۵ تماس دریافتی در سامانه ۱۲۲ تعداد ۹۳۰۶ پرونده از ۲۸ شهر بهره‌مند ثبت شد که ۸۵ درصد از حوادث ثبت شده با تلاش کارکنان آبفا در شهرهای مختلف استان رسیدگی و خاتمه یافته است.

 مهرداد قنواتی با اعلام مطلب فوق اظهار نمود : از کل حوادث ثبت شده در یک ماه اخیر تعداد ۴۷۰۶ پرونده مربوط به حوزه آب و ۴۶۰۰ مورد آن در حوزه فاضلاب بوده است.

وی متوسط زمان رسیدگی به پرونده های ثبت شده در هر دو بخش آب و فاضلاب بین ۴٫۲ تا ۴٫۳ روز عنوان و خاطر نشان کرد : تا کنون ۳۹۸۰ مورد از پرونده های حوادث آب و ۳۷۸۷ مورد از پرونده های حوادث فاضلاب رسیدگی و خاتمه یافته است.

قنواتی در ادامه نیز اذعان داشت : از تعداد کل تماس ها با مرکز ارتباطات مردمی آبفا خوزستان ۱۷۰۲ مورد برای دریافت راهنمایی و مشاوره و ۹۱۱۷ تماس نیز الصاقی ، متفرقه و … بوده است.

معاون بهره برداری آبفا خوزستان یادآور شد : ۳۳۵ مورد از پرونده های ثبتی بخش فاضلاب با موضوع عدم دریچه منهول بوده که این رقم با احتساب ادوار گذشته به بیش از ۸۶۰ مورد می رسد.

وی افزود : متاسفانه سرقت درب منهول های فاضلاب علاوه بر خطرات و صدماتی که جان و مال مردم را تهدید می نماید، هزینه های هنگفتی را نیز بر ادارات تابعه خصوصا در شهرهای آبادان ، ماهشهر، شادگان و خرمشهر تحمیل می کند.

قنواتی در خاتمه با بیان اینکه پرونده های متعددی در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل و در دست رسیدگی است، از شهروندان درخواست نمود تا در صورت مشاهده سرقت درب منهول سریعا مراتب را از طریق سامانه ۱۲۲ و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.