×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کشف بیش از ۱۰۷ کیلو انواع موادمخدر در محورهای خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از ۱۰۷ کیلو انواع مواد مخدر درمحورهای مواصلاتی استان خبر داد.

بنا به این گزارش سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس موادمخدر شهرستان‌های اندیمشک و بهبهان با اقدامات فنی از انتقال ۲ محموله مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات تخصصی مسیر تردد خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد و خودروی تیبا که به عنوان اسکورت محموله است را شناسایی و در عملیاتی مشترک با پلیس موادمخدر شهرستان‌های اندیمشک و شوش آنها را توقیف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ مقدار ۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه انتظامی بخش زیدون شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و ایجاد تور ایست و بازرسی موقت در محور “قلعه کعبی” یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و قانون به کارگیری سلاح متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در مجموع این طرح عملیات ۱۰۷ کیلو و ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف ۵ میلیارد ریال ظروف چینی و گاز کولر قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲ محموله ظروف چینی و گاز کولر قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان هندیجان خبر داد.

سردار “حیدر عباس زاده” در این خصوص بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، ۲ خودروی خاور و کامیون کشنده حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی ۱۳ هزار و ۶۱۴ عدد انواع ظروف چینی، ۵۰۶ سیلندر کپسول گاز کولر و ۲ عدد فن تهویه بزرگ فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.