×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خدمت رسانی بهزیستی خوزستان به زائرین اربعین حسینی

مدیر کل بهزیستی خوزستان از ارائه خدمات مختلف به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در مواکب بهزیستی خبر داد.

غلامرضا صدیق راد در این خصوص  گفت: همچون سالهای گذشته در مرز چزابه و شلمچه دو موکب توسط بهزیستی برپا شد  ‌و گروهی از کارکنان و عشاق ابا عبدالله الحسین  در هر یک از مواکب بهزیستی به زوار خدمات رسانی می کنند.
مدیرکل بهزیستی خوزستان بیان داشت: ارائه لوازم تخصصی کمک توانبخشی مانند ویلچر، عصا و واکربه زوار نیازمند، سالمند و کودک ،تعمیر ویلچر و سایر خدمات توانبخشی و استقرار اورژانس اجتماعی ۱۲۳در کنار مواکب به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، از جمله خدمات تخصصصی بهزیستی است.
وی ضمن بیان اینکه  همچون سال گذشته موکب و استراحت گاهی نیز  در ورودی شهرستان اندیمشک برای کمک و ارائه خدمات به زوار برپا شده است خاطرنشان کرد: کلیه مراکز غیر دولتی و موسسات خیریه و هیئت های مذهبی شهرستانهای سراسر استان برای خدمت رسانی  به این گردهمایی بزرگ عاشورایی از سوی بهزیستی خوزستان دعوت شدند.

صدیق راد افزود:مددکاران و کارشناسان بهزیستی در شناسایی و ساماندهی گمشدگان نیز  با ستاد اربعین همکاری می کنند.
مدیر کل بهزیستی در پایان تصریح کرد:در این ایستگاهها و مواکب  ضمن پذیرایی از زائران در سه وعده غذایی همراه با نوشیدنی های گرم و سرد و توزیع بروشور های حاوی زیارت عاشورا و ادعیه اهل بیت (ع) و راهنمای مسیر ،کارکنان بهزیستی از محل استقرار موکب ها تا مرز چزابه که به طول شش کیلومتر می باشد با پای پیاده و با ویلچر و گاریهای حمل بار ،زائرانی را که قادر به پیاده روی و طی نمودن این مسیر نیستند  را جابجا می کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.