×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خرید و توزیع  ۲۵ هزار تن کود شیمیایی در ۶ ماه نخست سال جاری

مدیریت تعاون روستایی خوزستان از خرید و توزیع قریب به ۲۵ هزار تن کود شیمیایی در ۶ ماهه نخست سال جاری برای دو کشت بهاره و تابستانه در استان خبر داد.
جمشید بنی فری گفت: از ابتدای سال جاری و با توجه به بارندگی های خوبی که صورت گرفته بود، شرایط جهت کشت بهاره و تابستانه مهیا شد و کشاورزان در این زمینه تمام تلاش و همت خود را به کار بستند که بتوانند در زمینه صیفی جات، خرما، شلتوک و … فعالیتی گسترده داشته باشند.
وی ادامه داد: از این رو تعاون روستایی خوزستان جهت تامین بذور و کود کشاورزان تلاشی فراوان داشت و موفق به خرید ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع کود شیمیایی و توزیع بیش از ۲۳ هزار تن آن میان کشاورزان شد.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: ۳ شهرستان پرمصرف کود شیمیایی در ۶ ماهه نخست سال جاری شامل دزفول با ۶هزار و ۹۰ تن ، شوش ۴ هزار و ۴۱ تن و رامشیر با ۲هزار و ۶۷ تن می باشند، همچنین اهواز، شوشتر، اندیمشک، خرمشهر و هندیجان از دیگر شهرهای پرمصرف کود شیمیایی برای دو کشت بهاره و تابستانه به شمار می روند، اما شهرهای آبادان، هویزه، بندر ماهشهر، باغملک، مسجدسلیمان ، امیدیه و کارون از شهرهای کم مصرف در زمینه کود شیمیایی در این دو کشت بوده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.