×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن هوایی در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از روند احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن هوایی ۱۰۰ متر مکعبی شهرک صنعتی اهواز ۴ بازدید کرد.

“اخلاق محمدیان”در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز گفت: ایستگاه پمپاژ و مخزن هوایی ۱۰۰ متر مکعبی این شهرک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دست احداث است که تا کنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهداف اصلی این شرکت در جهت ارائه خدمات بهتر به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران صنعتی است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از روند اجرای عملیات تکمیل خیابان سازی و اجرای شبکه دفع آب های سطحی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز نیز بازدید کرد.

محمدیان افزود: این پروژه با هدف بهینه سازی، تجمیع و هدایت آبهای سطحی شهرک در حال انجام است  و شامل اجرای جوی و جدول هدایت آبهای سطحی، لوله گذاری، احداث معابر و اجرای آسفالت می با شد .

وی اعتبار اختصاص داده شده به این بخش را ۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات تکمیل خیابان سازی و اجرای شبکه دفع آب های سطحی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز ۱۹ هکتار مساحت دارد و در این شهرک صنعتی ۱۳۲ واحد تولیدی با اشتغال ۱۳۶۷ نفر و سرمایه گذاری ۹۳۳ میلیون ریال به بهره برداری رسیده اند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.