×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بانک شهر یک ظرفیت غیرقابل انکار است

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک شهر و شهرداری اهواز با حضور استاندار خوزستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در راستای جذب تسهیلات بانکی و اجرای پروژه های عمرانی کلان شهر اهواز برگزار شد.
در این جلسه استاندار خوزستان، بانک شهر را یکی از ظرفیت های مهم شهر اهواز جهت سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی عنوان کرد و گفت : بانک شهر یک ظرفیت غیر قابل انکار است و تاسیس این بانک کار بسیار ارزشمندی بود.
غلامرضا شریعتی افزود: رویکرد و عملکرد این بانک، توسعه خدمات شهری و افزایش شاخص های توسعه در کلان شهرهاست و شهرهای کلان کشور طی سال‌های گذشته به خوبی توانستند از ظرفیت این بانک استفاده کنند.
وی ادامه داد : متاسفانه شهرداری اهواز طی سال‌های گذشته نتوانسته از ظرفیت های این بانک جهت پیشبرد پروژه‌های شهری استفاده کند و این نشان می‌دهد که شهر اهواز همچنان به روش سنتی اداره می‌شود.
استاندار خوزستان، با اشاره به این نکته که شهرداری اهواز درآمد مشخصی دارد و باید با استفاده از روش های جدید بدنبال درآمد های پایدار باشد تصریح کرد : اهواز از نظر توسعه از بسیاری از شهرهای کشور عقب است و باید بدنبال اداره هوشمند و به روز اهواز باشیم. چرا که استفاده از روش های سنتی یکی از دلایل عقب ماندگی اهواز است.
غلامرضا شریعتی گفت: امیدواریم با اجرای پروژه هایی با حمایت مالی بانک شهر، بخشی از عقب ماندگی اهواز جبران شود.
وی ضمن تقدیر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، بر لزوم خلق ثروت از طریق اجرای پروژه های جدید و سود آور تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.