×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بیش از ۳۸هزار عملیات رفع اشکال فنی شبکه برق بدون اعمال خاموشی دراهواز

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز: بیش از ۳۸هزار عملیات رفع اشکال فنی شبکه برق۳۳هزار ولت، بدون اعمال خاموشی دراهواز انجام شد

حسن کریمی  با اعلام این خبر گفت : امروزه یکی از شاخصهای سنجش موفقیت شرکت های توزیع برق، میزان خاموشی سالیانه به ازای هر مشترک و کاهش خسارات ناشی از قطعی برق می باشد.در این راستا با راه اندازی دو مرکزنگهداری و تعمیرات شبکه برق درغرب و شرق، تاکنون۳۸۵۱۰مورد رفع اشکال فنی بدون اعمال خاموشی روی شبکه برق اهوازصورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز در ادامه بیان داشت : طی سالهای اخیرمجموعه برق اهوازدستاوردهای چشمگیری در زمینه خدمات رسانی مطلوب و برنامه ریزی جهت حفظ و پایداری هرچه بیشتر شبکه برق داشته و با توسعه گروههای ویژه کار با خطوط برقدار و اعمال برنامه های مهندسی، در راستای تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۱۰ وکاهش خاموشی  به ۹۹ دقیقه در سال گام بر می داریم.

وی با اشاره نتایج حاصله ازعدم اعمال خاموشی روی شبکه افزود: با عملیاتهای صورت گرفته توسط گروه نگهداری و تعمیرات شرق و غرب اهواز مقدار ۱۲۵هزار و ۵۵۳مگاوات ذخیره انرژی و بیش از ۶۰میلیارد ریال صرفه جوئی اقتصادی شده است.

مدیرعامل برق اهواز تصریح کرد: از ابتدای تشکیل گروههای کار با خطوط برقدار۶۴۲مورد عملیات مانوری، ۶۸۴مورد مقاوم سازی شبکه، ۱۱هزار و۲۰۸موردتعویض مقره و کراس آرم و ۱۸۳۰۳مورد رفع اتصالات سست با هدف افزایش تاب آوری شبکه برق این کلانشهر صورت گرفته است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شرایط آب و هوائی اهواز به شکلی است که در چندماه از سال تصور خاموشی ممکن نیست و راه اندازی مرکزکاربا خطوط برقدار و نوسازی تجهیزات شبکه و توجه جدی به دو مقوله آموزش و ایمنی از جمله نخستین قدمها برای کاهش خاموشی و افزایش ایمنی و سلامت کاربران و مشترکین محترم می باشد.

کریمی کاهش خاموشی، افزایش رضایتمندی مردم، ذخیره انرژی، کاهش خسارات ناشی از اعمال خاموشی به شرکتهای تولیدی و فعالین اقتصادی، امکان برنامه ریزی دقیق برای صاحبان کسب و کار و مردم را از مهمترین دستاوردهای بکارگیری گروههای کار با خطوط برقداردانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.