×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

راه اندازی نخستین مرکز نوآوری و فناوری در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند از راه اندازی نخستین مرکز نوآوری و فناوری طی هفته های آینده در منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: این مرکز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان شتاب دهنده استارت آپ ها در این منطقه راه اندازی می شود.

سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: شتاب دهندگان واسطه میان استارت آپ ها برای جذب سرمایه گذار هستند که قرار است نخستین شتاب دهنده با عنوان مرکز نوآوری و فناوری در منطقه آزاد اروند راه اندازی شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند به افتتاح این مرکز در هفته های آینده اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تفاهمنامه این مرکز به امضا رسیده و طی مدت ۲ هفته آینده با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح می شود.

به گفته وی ارتقای شاخص های اقتصاد دانش بنیان در راستای برنامه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اکوسیستم نوآوری و فناوری از جمله اهداف راه اندازی این مرکز است.

موسوی یکی از سیاست های سازمان منطقه آزاد اروند را حمایت از کسب و کارهای کوچک و تجاری سازی آن ها دانست و ابراز کرد: از تعاملات در شبکه های نو از جمله استارت آپ ها حمایت می شود و این اقدامات حمایتی با همکاری اتاق های بازرگانی، اتاق های اصناف، بخش خصوصی و کسانی که مایل هستند در بخش های مختلف بهداشت، فناوری، تجارت، خدمات، صنعت، گردشگری و هنر سرمایه گذاری کنند انجام خواهد شد.

وی از سه ایده برگزیده شده در این مراسم خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه امروز این مراسم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آبادان برگزار و در این آئین کارهای بسیار خوبی ارائه شد که از میان آنها سه ایده به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند بر تکرار مجدد این رودیداد در این منطقه، تاکید کرد و اذعان داشت: از این سه ایده برتر نیز حمایت خواهد شد چرا که با راه اندازی شتاب دهنده می توان نسبت به جذب سرمایه گذار برای ورود ایده ها به بخش تجاری و صنعتی نیز اقدام کرد.

شبستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.