×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

طراحی و ساخت یک دستگاه (بچ میکسر) جدید توسط متخصصین شرکت ملی حفاری ایران

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران از طراحی و ساخت دستگاه مخلوط کننده پیمانه ای یا بچ میکسر  (Batch Mixers ) اسیدکاری ۱۵۰ بشکه ای با پوشش مقاوم به اسید کلریدریک خالص و افزایه های  شیمیایی از سوی متخصصان این مدیریت خبر داد.

بنا به این گزارش عبدالمجید دقایقی در این باره توضیح داد: تامین این تجهیز حسب نیاز عملیاتی در برنامه ساخت و یا خرید ماشین آلات سرمایه ای سالیانه مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های  فنی و کارشناسی متخصصان مدیریت های خدمات فنی امکان ساخت آن با استفاده از توان صنعتگران داخلی و با پشتیبانی مدیریت های مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازسازی تجهیزات حفاری،  HSE و اداره بازرسی فنی شرکت  اجرایی شد .

  دقایقی اظهار کرد: پس از تعیین مشخصات فنی، حداقل زمان ساخت با احتساب سفارش کالا ، ساخت  سازه فلزی با انجام پوشش ضد اسید و افزایه شیمیایی و نصب و راه اندازی این دستگاه  ۱۸۰روز برآورد گردید  که با شناسایی  امکانات موجود  و استفاده از توان صنعتگران بومی و بهره گیری  از دانش و تجربه متخصصان شرکت در مدت ۵۰ روز این مهم تحقق یافت.

 رئیس اداره نگهداری و تعمیرات مدیریت خدمات فنی حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: هزینه  خرید این دستگاه از شرکت های سازنده خارجی ۲۵۰ هزار یورو برآورد می شود که با تمهیدات به کار گرفته شده و  استفاده از توان فنی مهندسی داخلی، این بچ میکسر با هزینه یک پنجم مشابه خارجی آماده بهره برداری شد .

وی ادامه داد: با آماده شدن این تجهیز مراحل  تست آزمایشگاهی و کارگاهی آن  با موفقیت انجام  و جهت آزمایش میدانی به منطقه عملیاتی ارسال گردید .

گفتنی است این بچ میکسر پس از آزمایش های عملیاتی به همراه  همزن های مکانیکی در ارایه  عملیات اسیدکاری بر روی سکوهای دریایی به کارگیری می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.