×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازدید رییس شورای شهر تهران از غرفه شرکت توسعه نیشکر در  نمایشگاه مدیریت پسماند

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران از غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دومین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ماشین آلات و تجهیزات وابسته بازدید کرد.

دراین بازدید، گزارشی از روند فعالیت شرکت توسعه نیشکر و ظرفیت های این شرکت در تولید و اشتغال برای محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران ارائه گردید.

گفتنی است، دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی پنج شنبه ۱۴ آذر ماه۹۸ در محل نمایشگاهی شهر آفتاب افتتاح شد و شرکت های حاضر دستاوردها و نوآوری های خود را به معرض نمایش گذاشتند.

شرکت توسعه نیشکرو صنایع جانبی با حضوری فعال در این نمایشگاه، تولیدات و آخرین دستاوردها خود را در این زمینه در معرض نمایش گذاشت.

آگاهی و شناخت از کاربرد فن آوری های نوین و بستر سازی در خصوص تفکیک پسماند و زباله، ایجاد فضای تولید فکر، ایده و به صحنه درآوردن محققان و نخبگان حوزه های مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه های قانونی و اجرایی کشور و نیز جلوگیری از خروج ارز، صدور کالا و خدمات و ایجاد و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی نقطه قوت استان خوزستان در ایجاد اشتغال ، رشد اقتصادی و توسعه صنعتی استان محسوب می شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با هدف تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن شکر و دیگر محصولات جانبی همچون الکل، ام دی اف، کاغذ، خمیرمایه و خوراک دام، بزرگترین طرح تولید شکر خام در کشور را اجرا کرده است که با بهره برداری ۷ کارخانه شکر برنامه ریزی شده در این طرح، در واحدهای تابع شرکت نزدیک به ۴۰ درصد شکر مورد نیاز کشور تامین میشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.