×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تمامی رانندگان خودروهای ترابری شرکت ملی حفاری موظف به دریافت کارت هوشمند شدند

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: تمامی رانندگان سنگین و فوق سنگین شاغل در ترابری شرکت موظف به حضور در دوره های آموزشی عمومی و تخصصی و دریافت کارت هوشمند شدند.

حمید باران گر در توضیح بیشتر در این باره اظهار کرد: براساس مقررات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این موضوع در مورد رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری اعمال می گردد.

وی افزود: این ضابطه شامل رانندگان خودروهای سنگین می شود و به همین منظور زمینه لازم جهت دریافت کارت هوشمند برای رانندگان شرکت فراهم گردیده است.

باران گر با بیان اینکه در گام نخست نسبت به برگزاری دوره های آموزشی برای رانندگان خودروهای سنگین اقدام گردید، گفت: این دوره ها مشتمل بر مطالب و مهارت های آموزشی مرتبط با حرفه رانندگی در بخش حمل و نقل می باشد.

مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: ترابری سنگین این شرکت دارای افزون بر ۱۷۰ دستگاه خودرو سنگین و فوق سنگین از جمله جین پل و تندم ، انواع کشنده، تریلر و … است و مجموع خودروهای سبک اعم از سواری کمک دار، عادی و آمبولانس به حدود ۴۰۰ دستگاه بالغ می گردد.

وی افزود: تاکنون یکصد نفر از رانندگان خودروهای سنگین و فوق سنگین شرکت این دوره ها را گذرانده و پس از تکمیل مدارک و مستندات لازم موفق به دریافت کارت هوشمند شده اند و این روند ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.