×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فعالیت دکل‌های حفاری طبق روال گذشته ادامه دارد

بنا به گزارش روابط عمومی روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در این خصوص گفت : با توجه به تاکید مجموعه مدیریتی شرکت ملی نفت ایران و همچنین استان خوزستان، تغییر برنامه‌های توسعه مخازن نفت و گاز، دکل‌های حفاری طبق روال قبل بکارگیری و هیچ نیرویی تعدیل نشده است؛ علاوه بر این نیز حقوق و مزایای مجموعه کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری به موقع و به طور مستمر پرداخت شده است.
وی یادآور شد: گردش کار در شرکت ملی حفاری ایران با توجه به نیازهای صنعت نفت کشور به صورت موافقتنامه، انعقاد قرارداد، پروژه ای و مشارکتی صورت می‌پذیرد و اصول پایان یک پروژه، آغاز قرار داد جدید، تغییر کارفرماها، توقف عملیاتی دکل‌های حفاری و کاریابی آنها در سایر پروژه‌ها امری طبیعی است که این روند در طول ۴۰ سال گذشته نیز انجام می‌شد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  گفت : در زمان حاضر ناوگان حفاری خشکی و دریایی این شرکت در ۶ استان نفت‌خیز کشور مشغول و آماده عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز و ارایه خدمات فنی و مهندسی براساس برنامه‌های صنعت نفت هستند.
بر اساس این گزارش، از دیروز برخی خبرگزاری ها و رسانه ها ،خبری مبنی بر دستور وزارت نفت برای ترخیص ۲۰ دکل حفاری و تعدیل چهار هزار نیروی شاغل در این دکل ها منتشر کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.