×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همه توان و همت مان باید بر افزایش تولید متمرکز شود

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است تلاش خواهیم کرد رکورد خوبی را در تولید ثبت کنیم.

دکتر عبدعلی ناصری شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ در مراسمی که بمناسبت ولادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) و تقدیر از کارگران نمونه شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد، با بیان این مطلب، گفت: شرکت های تابعه توسعه نیشکر بازوان توانمند تولید محسوب می شود و انتظار است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته همه توان و همت مان بر افزایش تولید متمرکز شود

وی در ادامه با قدردانی از تلاش جهادگونه کارگران شرکت های تابعه توسعه نیشکر در شرایط سخت کرونا و تحریم ها، افزود: کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه‌ی همه‌ جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و رفاه عمومی هر کشور است و هیچ بنایی به رشد و شکوفایی نخواهد رسید مگر با تلاش کارگران که با عشق و پشتکار تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و راه عمران و توسعه را هموار می کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تصریح کرد: کارگران صنعت بزرگ نیشکر همگام با سایر بخش ها در کوران شیوع بیماری کرونا با حضور بی وقفه در خط مقدم تولید در صنعت و کشاورزی، با ایثاری جهادگونه در سال جهش تولید به چرخه ی اقتصاد کشور رونقی دوباره بخشیدند.

گفتنی است شرکت آبان بسپار توسعه با هدف تامین نیاز زیر بنایی طرح عظیم و ملی توسعه نیشکر و صنایع آن در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد. محصولات تولیدی این شرکت لوله آبیاری تاشو، لوله های پلی اتیلن، لوله های زهکشی pvc، لوله های فشار قوی اسپیرال، لوله های کرتیوب دار، اتصالات پلی اتیلن، قطعات پلاستیکی و کیسه های پلاستیکی جهت حمل و نقل محصولات کشاورزی، پتروشیمی ، نساجی و غیره است که دارای قابلیت رقابت با محصولات مشابه در بازار می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.