×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر مشایخ عشایر عرب از رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان

جمعی از شیوخ عرب آبادان از تلاشهای مجموعه دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.
جمعی از شیوخ شهرستان آبادان با حضور در دفتر ریاست دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان به نمایندگی از مجمع مشایخ عشایر منطقه و مردم طوایف خود، با اهدای لوح تقدیر از مجاهدت و تلاش‌ دکتر شکراله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده و کارکنان این مجموعه در مبارزه‌ی جهادگرانه با ویروس کرونا قدردانی کردند.
در متن تقدیرنامه‌ی اعضای این مجمع آمده است:
بی‌شک تلاش و از خودگذشتگی شما و کادر پزشکی فداکارتان در طول مدت مبارزه با بیماری خطرناک کرونا از دید مردم قدرشناس شهرهای آبادان و خرمشهر و عشایر غیور این منطقه پنهان نبوده و نخواهد بود.
لذا با فرود آوردن سر تعظیم در برابر زحمات انسان‌دوستانه شما و تمام اعضای دانشکده علوم پزشکی آبادان ارادت، تشکر و قدردانی خود را از شما اعلام نموده از درگاه خالق بی همتا آرزوی طول عمر، سلامتی و موفقیت برای یکایک شما فرشتگان زمینی خواستاریم.
شایان ذکر است عشایر آل بخاخ، آلبوفرحان، آلبومعرف و شلیش دریس امضاکنندگان این لوح تقدیب بودند.
در ادامه ی این دیدار دکتر سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مشایخ عشایر آبادان اظهار داشت: بنده نیز به نوبه‌ی خود و به نمایندگی از کارکنان این مجموعه از تعامل بسیار خوب این بزرگان و مردم عزیز در رعایت پروتکلهای بهداشتی تشکر و قدردانی خود را اعلام می‌کنیم و امیدواریم که با تداوم همراهی این عزیزان بتوانیم این بیماری را در منطقه کنترل کنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.