×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تعطیل شدن یک واحد دفتر پیشخوان دولت در شهرستان شادگان

مدیر شبکه بهداشت شهرستان شادگان از انجام بازرسی از ادارات، بانکها، موسسات و جایگاهای سوخت‌گیری که منجر به پلمب یک دفتر پیشخوان دولت به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد، خبر داد.

دکتر افشین دریانبرد با تاکید بر اینکه این بازرسی‌ها در معیت نیروی انتظامی انجام شد، افزود: تمامی نواقص و معایب مشهود به متولیان گوشزد شد و در صورت تکرار موارد اخطار داده‌شده، در بازرسی‌های بعدی برخورد جدی‌تری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بازدید یادشده دفتر پیشخوان مذکور  بدلیل عدم استفاده از ماسک توسط اپراتور،  عدم اخذ کد رهگیری، عدم استفاده از خودکار شخصی، نبود فاصله‌گذاری، نبود هندراپ، نصب نشدن بنر استفاده الزامی از ماسک، تعبیه آب سردکن بدون لیوان یکبار مصرف و سطل زباله بدون کیسه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان  با اشاره به اینکه برای ۴مورد دیگر نیز پرونده قضایی و صورتجلسه تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: یک پمپ بنزین نیز به علت عدم رعایت برخی پروتکل‌های بهداشتی همچون نبود دستکش و مایع ضد عفونی دست مورد تذکر شفاهی قرار گرفت.

دکتر دریانبرد ادامه داد: همچنین به مطب‌هایی که در خصوص رعایت فاصله اجتماعی بیماران اهتمام لازم را نداشتند تذکر داده شد و گفته شد در صورتیکه بیماران ماسک نزده باشند حق ارائه خدمت را نخواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از شهروندان تقاضا کرد که در صورت تردد در اماکن عمومی  و مکان‌های شلوغ حتما از ماسک لایه‌دار یا پارچه‌ای استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.