×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پایانه‌های تخلیه و بارگیری هاب غلات کشور توسعه و تجهیز می‌شوند‌

عادل دریس با اشاره به ضرورت مکانیزه‌سازی پایانه‌های تخلیه و بارگیری غلات با هدف ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات بندری به صاحبان کالا، اظهار داشت: پایانه شماره ۳ تخلیه و بارگیری غلات به ظرفیت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن به ارزش ۳۰۰۰ میلیارد ریال از طریق فراخون سرمایه‌گذاری به اکران عمومی گذاشته شده است.

وی افزود: از آنجا که منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)‌ به عنوان کانون عمده تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی نقش مهمی در زنجیره تأمین کالاهای اساسی کشور انجام می‌دهد، اتخاذ تدابیری برای تسریع در تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی و ارتقا کیفیت خدمات مربوط به آن که منجر به تسریع در خروج کالاها می‌شود، در دستور کار قرار گرفته است.

دریس در ادامه تاکید کرد: به منظور توسعه و تجهیز پایانه‌ها با مشارکت بخش خصوصی با هدف تحقق تسریع در انتقال کالای اساسی از برنامه‌های مهم اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است.

وی در پایان با اشاره به انجام مراحل استصوابی انعقاد قرارداد پایانه شماره ۲ تخلیه و بارگیری غلات با ظرفیت ۵ میلیون تن و به ارزش ۵۰۰۰ میلیارد ریال، از توسعه و تجهیز این پایانه با جلب مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.