×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دادستان‌های خوزستان در مبارزه با فساد با اقتدار و قاطعیت عمل کنند

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت:روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر خوزستان موظف هستند اقتدار و قاطعیت در مبارزه با فساد را نیز در اولویت برنامه خود قرار دهند.

حجت الاسلام صادق مرادی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و سیاست‌های قوه قضائیه مبارزه خرد و کلان با فساد درون و خارج از دستگاه قضایی است که روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر خوزستان موظف هستند اقتدار و قاطعیت در مبارزه با فساد را نیز در اولویت برنامه خود قرار دهند.

وی طولانی شدن وقت رسیدگی به پرونده‌های مجرمین سرقت‌های مسلحانه، خشن، خرید و فروش اسلحه، مواد مخدر و قاچاق آن‌ها را غیر قابل قبول دانست و افزود: امنیت اصلی‌ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی است و همکاران قضایی موظف هستند بدون در نظر گرفتن جوسازی‌ها، اشد مجازات قانونی را در نظر بگیرند و از امنیت مردم با قاطعیت صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین تحریم‌های ظالمانه، متاسفانه باعث ایجاد فقر، بیکاری و فساد در جامعه شده است که این عوامل بر افزایش سرقت‌های خرد و کلان، خشن و مسلحانه در جامعه تاثیر گذار هستند.

وی افزود: امنیت استان مرهون فدارکاری و رشادت‌های نیرو‌های انتظامی و امنیتی است و همکاران قضایی در سراسر استان باید همکاری لازم را با آنان داشته باشند.
مرادی تاکید کرد: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه نیرو‌های انتظامی و امنیتی نیست و همه دستگاه‌ها موظف هستند که در مقابله با فساد و جرم به وظایف خود عمل کنند و دستگاه قضایی کوتاهی و سهل انگاری در امر پیشگیری از وقوع جرم را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیرد و با آن دستگاه خاطی برخورد می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.